星期一, 4月 21, 2008

大暴走

最近覺得自己"馬不停蹄", 不上班還忙過上班.相片都沒時間upload.
早幾天去了接機, 接著東逛逛, 西逛逛, 早兩天約人飲茶, 約人唱K, 又去開"刺身"大食會!
昨天去了馬灣行下, 又去了鳳城食飯, 明天又去澳門.(一個月去兩次澳門! )
但沒所謂啦, 難得舅父由英國來香港! 我不介意做旅遊大使!

今天更來了個大暴走, 走遍香港九龍新界.
11:00葵涌簽約
11:50烈日當空下步行25min至葵芳地鐡站.
12:45深水埗和momo食飯
2:00中環約人換YEN
2:30尖沙咀約妹妹修個眼眉
3:00尖沙咀買了2對鞋
3:30去美麗華NTA買日本KINTETSU RAIL PASS
4:15去太子工聯會報course
5:00旺角買相機lens和相機remote, 但終買唔到
5:30去書局買多一本京阪神
6:00去九龍灣行街和攞書
7:00本來可以去太子拎塊screen protector, 但太累, 回家了...

幾個星期前話短期內唔會再去日本. 但現在plan緊名古屋+大阪+京都8日7夜的行程, 只因$1900來回機票實在太吸引. 另外甘泉執笠, 燃油費高漲令到水漲船高, 我的歐洲遊無限期押後又是令一個想去日本的原因.

世事無絶對, 很多東西都不是可以在計劃之內.
That's LIFE.

5 則留言:

匿名 說...

哈哈哈哈....你又去日本喇!!!!! 點解可以$1900 一張飛的?

去簽約?係咪搵到工喇??!?!

匿名 說...

我都對hippo兩條問題好感興趣, 尤其1900蚊機票, 快d同我整多兩張黎, 我請你係日本食飯又點話 xd

都未算全港啦, 過埋黎東區先算嘛 xd

yuyeung 說...

To Hippo,Ross,

$1900係CX網頁BOOK,我見個Promotion extends 左喎,現在到4月尾先過期,我14號(deadline日)知個promotion,跟住即book的!現在CX Holiday個網頁都有d 日本package promotion.

係呀! 2/MAY開始,係葵興附近番工!
做番IT related,驚驚...

yuyeung 說...

請我去日本食飯?! 我保留我食呢餐飯o既權利, 話唔定你下次去, 我又係東京呢...嘻嘻

匿名 說...

不如咁啦, 我就去東京, 你去名古屋, 然後你坐火車落黎東京探肥k, 然後肥k請食飯. 係咪good呢?