星期二, 4月 08, 2008

唉聲嘆氣

以前我和某幾位同事時常暗中取笑另一位新同事-"X"
X番工不久, 我們便聽到他常在位中唉聲嘆氣, 有時候他有點東西不明白, 便向同事A請敎, 請敎後回自己坐位, 我們又聽到他大聲長嘆"唉... ..."一聲.
此時, 我和同事A便在msn打出"唉"的icon及暗暗偷笑...
同事X做了不夠三月, 最後便用工作跟性格不適合為理由, 辭工了.

早前和中學同學聚會, 傾計時發覺原來她的同事也是同類型的人, 喜歡"唉聲嘆氣", 可我舊同事是男的呀, 一個男人時常"唉聲嘆氣", 感覺怪怪的啦~

幾星期前, 我在公司一大早埋頭苦幹時, 發現我己經第二次不自覺輕輕的"唉..."了一聲...跟平時的我不相同, 還不到早上10點, 我便不自覺的發放2次負面能量...我知道, 這情況只會越來越嚴重...就跟我的舊同事一樣... ...唉......

1 則留言:

匿名 說...

haha, me too...前排成日都唉聲歎氣, 負能量暴升...希望而家開始冇咁busy會好d啦