星期日, 4月 09, 2006

Shining Night

最近愛上Physical 的 jazz 堂, 一星期上兩堂, 甚少走堂的我, 由最初的唔知做緊乜, 到現在"跟得到", 已經覺得好好玩了.

加上阿sir 風趣"棧"鬼, 有時模倣我們的生硬動作, 會引得全班大笑.
配上草蜢演唱會中一首節奏強勁的跳舞歌, 班內的老中青都跳得起勁.
班內有些人特別勁, 應該有一定的底子, 簡直成個dancer咁款, 跳得好鬼型, 好似以前danso 的同學般. 排在她們後面一齊跳, 見人跳得咁好睇, 都係一種娛樂, 自己都跳得認真d.

我試過跳完離開班房時, 聽見在門口等待下一堂的人講, "呢堂係咪堂? 好似玩得好開心". 難怪每堂都爆滿, 有時連其他班的導師也走入來一齊玩番跳番一兩節.

但我發現跳左好幾堂, 成隻歌都跟到了, 我仲未知個首歌叫咩名...
想上網打一兩句歌詞, ?番首歌名, 郤只係記得有"shining night"呢個詞..其他冇晒記憶, 只係諗得番每八拍點跳.
原來我一心唔可以二用! 記到舞步, 歌詞係咩都冇晒印象tim...即使我在"超級歌詞庫"按下每一首歌的歌詞看, 都找不到, 真奇怪..