星期一, 1月 14, 2008

SHIT!! 病懞左!

SHIT!! 病懞左!!!!!

今日放工睇完醫生, "鍾温温..."

過去ATM個度過數, 再提取$400.

跟住去排60x, 第一架車企滿晒人,等到傻先有第二架車, 又係冇位, 照上車, 廢事吹風啦...

企呀企... 企呀企...越來越暈,又累, 喉嚨好似火燒咁...仲有d 想嘔tim... >.<

睇下樓梯已經坐左3個人... 我再搖下搖下, 塞車...what the .....

架車停係到, 唔知幾時先開...真係頂唔順...路口位(在下層高一級)都照坐了...>.<

我就坐在一個"依依哦哦"左半個鍾話搭西鐵好過的阿婆附近 . (她坐樓梯口)

亦同時坐在兩對腳和一個小型行李箱中間....頭笠笠...終於到站啦...wuwu...

拖著暈陀陀的身子,我返到屋企啦!!!

我以為惡夢已經完結....即使多麼病, 回到家都好了一半...

點知惡夢才真正開始.....我提款的$400 不冀而飛!!!!!!!!!!!!!!

SHIT!! 病懞左!...我個$400 唔係留左係個提款機到咁懞呀嘛....邊條友仔拾為不報..

心地咁唔好!! 叫住我呀o麻....刑事罪行呀! 搶o野呀!!!

破財呀....wuwu...

定係我病懞左! 個$400拎左,唔知放係邊, 仲未揾番 !!!!

5 則留言:

Yu 說...

SO POOR! 我都試過拑左3百無記得攞. 企,挨,"MOUT",揸樣樣精, 因為"我係搭巴士O既".....
Take care!
:)

匿名 說...

哎呀...好慘呀...

我都試過唔記得拎錢,好彩後面o個個好心提我.....

算啦, 錢冇左就算啦......最重要身體沒有大礙呀!

yuyeung 說...

thanks!!

今日同阿妹講, 原來佢都試過拑左500冇攞到...

eRic @ 思過崖 說...

破財擋災~ 08年平安

yuyeung 說...

我都係咁諗...破財擋災...