星期日, 7月 08, 2007

電髮


下星期做姐妹, 終於都有個籍口/理由去變下形象.

今日去了電髮, 本來打算 10:30 一早去到,誰知早上8點多起床, 最後擾擾攘攘到下午4:30才開始整.一坐坐了四個小時...

師傅本已幫我弄薄了頭髮, 我還怕太薄不好看,怎料電完出來, 頭髮還是很厚.
看來看去還是不習慣...想想下, 有點似妙麗的厚度呢!!!
一大把頭髮...還要帶住副眼鏡, 還是不用帶眼鏡好.
因坐到硬晒, 本來要做頭頂的color (兩截色, 所以只染頭頂), 過兩天還去坐過...

5 則留言:

CATHIE 說...

嗯....我好想睇下你個新髮型呢....

你好耐都冇試過曲髮喇!!!!

匿名 說...

我嗰d都開始直..
又想去電下佢.

匿名 說...

我都想電ar, 不過呢排咁熱, 一出街係咁標汗搞到我有d 驚

yuyeung 說...

TO: Siupo
係呀好熱, 要束起佢!

TO: Pigbon
上次見你都好仲好曲下o架.

TO: Cathie
畢業前到現在, 真係好多年無電啦,星期六俾你睇:)

匿名 說...

妳有所不知, 剛電好時, 是但蠟D野都曲..
現在要死蠟爛蠟, 死摷爛摷個頭先有曲的感覺..花多很多時間呢.